2015. július 24., péntek

17. Zöld szemei sötétebbek voltak, mint valaha

~Ajánlott zene: Olly Murs - Up~



- A srácokkal turnézni megyünk, te pedig velünk jössz. Neked és anyának is így lesz a legjobb. Ja, ameddig mi próbálunk, vagy éppen szem elől tévesztünk téged, semmi, ismétlem semmi hetyegés Styles-szal! Nem csókol meg, nem fektet meg, nem ér hozzád, s a többi, s a többi. Világos voltam? - Ez fasza. Elmegyek a testvéremmel Isten tudja hova, de még szabályokat is kapok. Mégis, hogy a francba jön Harry Styles a képbe?


Ashton, Calum és Michael már vár rám a ház előtt, de én még mindig ott tartok, hogy anyát ölelgetem. Kiderült, hogy nem igazán tudott a bátyám tervéről, de nagy nehezen beleegyezett, hogy velük menjek, de persze csak azután, miután megtudta, hogy több lány is fog velünk utazni. Majd meglátjuk. Kilenc óra után két perccel végre kiléptem az ajtón. Négyen indultunk a reptér felé. Őszintén szólva nem kérdeztem rá semmire, pedig nem egy kérdésem lett volna. A két nappal ezelőtti Ashtonnal való beszélgetésem nyomot hagyott bennem. Próbáltam felidézni az emlékeket, de nem sikerült. Egyszerűen nem tudok rájönni, hogy mi köze a 5sos-nak Harryhez. Az út további részében nem is foglalkoztam ezzel, inkább Luke-on gondolkoztam. Akarom mondani csak azon gondolkoztam, hogy ő hol lehet éppen. Félek a viszontlátástól. Merengésemből a bátyám ideges hangja zökkentett ki.
- Lili! Lili, figyelj már ide, kérlek. - bólintottam -, Szóval. Csak annyit mondtam, hogy Harryvel semmiféle kapcsolat nem lehet köztetek, amíg nem figyelünk rád. Lehet, hogy nehéz lesz, de nem beszélhetsz vele, nem érhetsz hozzá, és semmi hasonló. Csak így tudlak megvédeni, rendben? 
- Megvédeni? Mégis mitől? Mitől akarsz engem állandóan megvédeni? - üvöltöttem
- Attól az idióta Hemmingstől, szerinted mégis kitől? - ő is üvöltött. Éppen visszavágtam volna neki, amikor egy éles fájdalom hatolt a fejem jobb oldalába. A fájó ponthoz nyúltam, közben pedig megszédültem, de amint meghallottam a körülöttem lévő hangokat villanásszerű kép jelent meg a fejemben. A 5 Seconds of Summer a One Direction előzenekara? 

A reptérre érve fotósok és riporterek tömege fogadott minket. Vagyis a srácokat. Miután elmondtam Ashtonnak, hogy már erre is emlékszem, közölte velem, hogy mi fog történni amíg oda vagyunk. Több hónapig fog tartani, valamint a 1D hírességéhez mérten őket is követni fogják, hiszen elég jónak kell ahhoz lenni, hogy ennek az öt srácnak legyenek az előzenekara. Ahogy beléptünk az előtérbe rengeteg ember követett minket, és lányok tömkelege próbált képet készíteni kedvenceivel. Azt hiszem ez az a siker, amit végre megérdemelnek. 

Több órányi repülés után mindannyian megérkeztünk a londoni Heathrow repülőtérre. Azt hiszem, mondanom sem kell, hogy mit művelt Luke az úton. Szándékosan provokálta az összes fiút, ráadásul már elkönyvelte magában, hogyha ilyen jól halad a kapcsolatunk Harryvel, akkor a turné végén két gyerekkel térek haza. Köszönöm. Hát, mit ne mondjak. Ez jól esett...

Egy csodálatos szállodába vitt minket a taxi. Komolyan, még a lélegzetem is elállt, amikor megláttam. Fogalmam sincs, hogy meddig leszünk itt, de ezek után rossz helyre biztos nem kerülünk. Ennél csak jobb lehet. Pontban négykor kopogtak az ajtón, természetesen Ashton nem nyitotta ki, így kénytelen voltam én menni. Mekkora egy lustaság. 

Kinyitottam az ajtót és egy hatalmas zöld szempárral találtam szembe magam. Tudom, hogy megígértem Ashtonnak, de amiről nem tud, az nem fáj neki.
- Istenem, szia! El sem hiszed, hogy mennyire hiányoztál - magához ölelt én pedig ügyeltem arra, hogy a gipszemmel ne nyomjam meg az oldalát
- Harry, hogy kerülsz ide? 
- Csak gondoltam benézek. Ashtonnal vagy egy szobában? - bólintottam
Még pár percet beszélgettünk, de aztán mennie kellett, ugyanis nekik most lesz próbájuk. Megnéztem a telefonomon az időt, majd megfordultam, ekkor viszont a szomszéd szoba ajtaja nyikorogni kezdett, nekem pedig hatalmas fejfájásom lett. Összeszorult a gyomrom és nehezen álltam a lábamon. Össze voltam görnyedve, majdhogy lecsúsztam a földre. Ebben a pillanatban azonban Luke lépett ki az ajtón.
- Nem kell megjátszanod magadat. Senki sem fog sajnálni
- Undorító vagy! - sziszegtem, majd a könnyein elkezdtek folyni. Szinte betörtem az ajtót, majd lecsúsztam a földre. Zokogásba törtem ki, majd a testvérem nevét kiabáltam.
- Lili! Mi történt?
- Nem érzem a lábamat! Ashton le fogok bénulni! - fejemet nekidöntöttem az ajtónak és úgy zokogtam tovább. Pár perccel később megérkezett Michael és Calum. Bejöttem a szobába, Luke pedig a folyosón állt, mint egy értetlen kisgyerek. A fiúk felsegítettek az ágyra és próbáltak megyugtatni, de továbbra sem éreztem a jobb lábamat. Nyomorult egy érzés volt. 

A nap további részét az ágyban töltöttem, pár óra mulva pedig újra éreztem a lábamat. Természetesen Ashton korholása sem maradt el. 'Megmondtam neked, hogy semmiféle kapcsolat nem lehet közted és Harry között!' Végül abban állapodtam meg vele, hogy Luke előtt nem fogok beszélgetni a göndörrel, de nem leszek vele bunkó, mert nem érdemli meg. 

A másnap reggel egész jól indult. 9 óra körül lementünk reggelizni, természetesen én és Ashton utoljára. A többiek már az asztalnál ültek. Odasétáltunk, ahol az étlet kell kiválasztani, majd kivettem magamnak egy kiflit és egy joghurtot. Ashton helyet foglalt Michael mellett, így az ülésrend ígx nézett ki balról jobbra: Luke, Ashton, Michael, Calum és én. Miután elfogyasztottuk a reggelinket összeszedtünk még pár dolgot, majd egy hatalmas fekete autó jött értünk, ami elvitt minket a Wembley stadionhoz. Hogy mennyire gyönyörű! Már rengetegen várakoztak ott, annak ellenére, hogy a koncert csak holnap lesz. Kiszálltunk az autóból, Ashton megragadta a kezemet, majd elindultunk. A stadionba érve a zenekar és a srácok is örömmel fogadtak minket. Úgy döntöttek, hogy először a 5sos fog próbálni, aztán pedig a One Direction. Mind a négy fiú felment a színpadra, mi pedig leültünk a közönség helyeire. Természetesen nem maradhatott el Ashton szikrát szóró pillantása sem, amivel figyelneztetett az egyeségünkre, azonban ennek ellenére Harry mellett ültem, teljesen szélen. Próba közben több SMS-t is kaptam, de egyikkel sem törődtem. Harry próbált velem beszélgetni, ugyanúgy, ahogy a többi fiú is, de nem voltam bőbeszédű. A göndör felém fordult, majd kérdezett valamit, de nem tudtam figyelni, ugyanis valaki már megint küldött egy üzenetet. Idegesen halásztam ki a zsebemből a telefont, majd megnyitottam. Ismeretlen szám küldözget üzeneteket nekem? Végigpörgettem az eddig kapottakat, és teljesen meglepődtem. Mégis ki képes ilyet írni? Először nem akartam megnyitni, de végül annyira furdalt a kíváncsiság, hogy megnyitottam egyet. Azt hiszem, nem kellett volna. Elolvastam és azonnal átfutott a hideg a testemen. Annyira élethű ez az egész. Harry ijjedten rámkapta tekintetét, majd beszélni kezdett.
- Lili, mi történt? - nem tudtam ráfigyelni. Szinte az egész stadion forgott velem, ahogy visszaemlékeztem az olvasottakra. Harry óvatosan rátette a kezét a térdemre, de én felugrottam. Szaladni kezdtem, amit mindenki észrevett. Harry folyamatosan követett, a szívem pedig a torkomban dobogott. Először éreztem azt, hogy én félek Harry Stylestól. Könnyeimen nem sikerült visszatartanom, a homálytól pedig alig láttam, de végül beértem a parkolóba és megtaláltam a sofőrünket. Arra utasítottam, hogy azonnal vigyen vissza a szállodába, ő pedig teljesítette a kérésemet. A parkoló még mindig tele volt emberrel, a helyzetet pedig az is fokozta, hogy Harry engem 'üldözött', ráadásul biztonsági őr nélkül lépett ki a stadionból. 

10 percen belül megérkeztünk, a sofőr kitett, aztán vissza ment. Nem volt kedvem liftezni, így lépcsőztem, közben pedig még gondolkozni is tudtam. Nem tudom, hogy mit higgyek, de valaki nem talál ki ilyesmiket. Lassan felértem a harmadikra, és igaz, hogy közben párszor megszédültem, de végül megúsztam. 

Miután felértem kaptam egy üzenetet Ashtontól, hogy idejön, de aztán felhívtam és megnyugtattam, hogy minden rendben van, és nem kell eljönnie a próbáról. Pár perccel később viszont mégis kopogtak. Nem gondoltam azt, hogy más lehet a bátyámon kívül, így kinyitottam, majd azzal a lendülettel vissza is csuktam. Harry volt az.

- Kérlek engedj be! Mi történt? - pár perc után beengedtem, de leszögeztem, hogy 3 perc, és nem több. 
- Mi történt? Miért rohantál el úgy, és miért van kisírva a szemed? - nem tudtam megszólalni, egyszerűrrn csak felé fordítottam a telefonomat. Szemében félelmet és megalázást láttam. Zöld szemei könnybelábadtak, majd ràm emelte tekintetét. 
- Ezt nem hiszed el, ugye?
- N-Nem tudom. Nagyon szeretném nem elhinni, de fogalmam sincs, hogy mit gondoljak.
- Soha nem tudnék senkit bántani, főleg nem téged, Lili! Egyszer... Egyszer sétáltam az utcán, és megrohamoztak a fotósok. Az egyik azt mondta ' Te csak kihasználod a nőket és nem érdemled meg, hogy bárki is szeressen. ' - ahogy ezeket a sorokat kimondta, mindkét szeméből kiszökött egy könnycsepp. Nem tudtam, hogy mintévő legyek. Egy biztos, ha valaki ilyet tesz a nőkkel, akkor nem ad ki magából ennyi érzelmet. Karjaimat átfontam körülötte. Jelen pillanatban nem akartam mást, csak ölelni őt. Szüksége van a szeretetre. Pár másodperc után megbontotta az ölelésünket, én pedig így szóltam:
- Annyira sajnálom. Hogyan is hihettem el, Istenem, akkora egy szerencsétlen vagyok. Nagyon sajnálom, Harry. - nem szólalt meg, csak a szememet nézte. Zöld szemei sötétebbek lettek és tűz égett benne. Egy hajtincset a fülem mögé tett, majd elsöpörte a maradékot a vállamról. Jobb kezével megfogta a nyakamat és közelebb húzott magához, és mindezt olyan kínzó lassúsággal csinálta, hogy szemeimmel szinte könyörögtem neki. Aztán végre megtörtént. Harry Stlyes megcsókolt! 


Drága Olvasóim!
Alig tettem fel a tizenhatodik részt és máris érkeztek új feliratkozók, ami azt jelenti, hogy 78 rendszeres olvasója van a blognak, ami hihetetlen. A kattintások számáról ne is beszeljünk. Több, mint 1600 megjelenítést számlált meg a blog 4 nap alatt. Nem tudom, hogy hogy csináljátok, de köszönöm. Ezen kívül a facebook csoportban ( csak ott ) hirdettek egy nyereményjátékot, aminek nyereménye 3x1 Liam Payne DM. További információkért lépj be a csoportba😂💗 Mellesleg, bárki szabadon posztolhat bent, nem eszek meg senkit. Lol a 99 tagból kb. csak én írok. Remélem, hogy mindenki unnepelt a mai napon, ugyanis ennek az ot csodalatos sracnak ma van az evforduloja :') Time flies. 

Ha tetszett ez a rész, kérlek hagyjatok magatok után nyomot. Iratkozzatok fel, kommenteljetek és pipáljatok. Iszonyatosan sokat jelentene! 

All the love, D. 

12 megjegyzés:

  1. Imádooom! Tökéletes! <3 Kövit gyorsan!

    VálaszTörlés
  2. ������ neee, tudom ez ìgy hülyèn hangzik, de annyira szerettem/em Luke Hemmingst ������ komolyan, lehet hogy èn vagyok az egyetlen, de miatta teszett a ff �� amúgy a többiek szemszögèből jó rèsz ����

    VálaszTörlés
  3. Aw így tovább Harry :D hódítsd xd neked szurkolok nagyon jó a történet alig vártam hogy jöjjön a kövi
    Mikor lesz kövi? :) - Klau1D

    VálaszTörlés
  4. Uristeeen:33 hamar a kovit :33

    VálaszTörlés
  5. Uristeeen:33 hamar a kovit :33

    VálaszTörlés
  6. Uristeeen:33 hamar a kovit :33

    VálaszTörlés
  7. Megjottem enis haha.
    Omg egyszeruen imadom.
    Hihetetlenul tetszik ahogy irsz.
    Harry pedig ahw <3
    Mikor lesz kovi resz? Mar nagyon varom*-*
    All the love L xx

    VálaszTörlés
  8. Jeeee vegre nagyon jo lett es remelem lesznek meg bonyodalmak. Gratulalok ugyes vagy

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jo lett! Csak gratulalni tok amiert ilyen ugyike vagy!♥


    Puszi: Lilu♡

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jo lett! Csak gratulalni tok amiert ilyen ugyike vagy!♥


    Puszi: Lilu♡

    VálaszTörlés
  11. Kedves Daniella! :')
    Mivel én óriási 1D fan vagyok, mondhatni Mrs. Styles..:'D Rengeteg blogot "átnyálaztam" már egy ilyen történet erelyéért, varázsáért...Mivel én írónak készülök, imádok olvasni kb. 2-3 könyvbe is belekezdek(egy nap:'D). Ebben a történetben meg van minden, szerelem, barátság, csalódás, és kaland. Nagyon tetszett! Remélem folytatod! <3


    Szeretettel (és egy kis irigységgel is:') ):

    Evelyn. <3

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Nem írok mind a két részhez,tehát ide írok..:)Nagyon jó lett csak így tovább.*-*
    Xx
    KK

    VálaszTörlés