2015. június 2., kedd

13. Hűha, Hemmings, kitettél magadért...


- Várnom kellene, hogy bemutatod az új pasidat?
- Nem! Abszolút nem! - mentegetőztem -, Harry csak segített nekem, mielőtt még az apám halálra vert volna. Nincs köztünk semmi, és nem is lesz. Én nem szeretem Harryt. Amúgy nem tudod, hogy mi történt Luke-al? Nem vette fel a telefont és az üzeneteimre sem válaszolt.
- Jó kis téma terelés volt, erre még visszatérünk. Nem tudom, tegnap még beszéltünk, aztán már nem írt nekem sem. Lehet átszaladok hozzá és megnézem.
- Nem szükséges. Csinálok reggelit, elkészülök és megnézem.

Miközben elkészítettem a reggelinket, azon gondolkoztam, hogy mi lenne, ha csináltatnék egy tetkót. Úgy értem, egy tetkót, ami összeköt engem és Ashtont. Mindketten úgy tekintünk egymásra, mintha édes testvérek lennénk. Jobb tesót nem is kívánhatnék magamnak, hiszen aki egy kicsit is ismeri Asht, tudja, hogy milyen ember is valójában.
- Hm.. Ashton. Hát... arra gondoltam, hogy csináltatnék egy tetoválást a csuklómra. - letette a telefont és rám nézett
- Nem. Miről beszélsz? Biztos, hogy nem. - kinevetett
- Szeretnék egy tetkót, ami összeköt veled. Megcsináltathatnánk ugyanazt, ugyan oda.

*~*

Három nap telt el azóta, amióta hazautaztam. Ashton beleegyezett a tetoválásba. Azt mondta; Majd meglátom. Ez nála mindig igent jelent. Ami Luke-ot illeti, nem írt és nem hívott vissza, sőt, még a házába sem engedett be. Nagyon aggódom érte. Ki tudja, hogy mi történhetett vele?! Pár napja olyan közel vagyunk egymáshoz, mint az idegenek... Rátérve apára... kaptunk egy szép telefonhívást, miszerint jogában áll feljelenteni anyut, és ha továbbra is elutasítóak leszünk vele, akkor bíróságra viszi az ügyemet, így kérheti azt, hogy a továbbiakban nála helyezzenek el, tehát ott lakjak. Nem tudom, mi jogon próbálja ezt megtenni, de konkrétan még láthatási joga sincs, nemhogy felügyeleti. Ha így folytatja, akkor nagyobb bajban lesz, mint amilyenben én vagyok. Ma este Ash nem lesz itthon. Megismerkedett egy lánnyal és elmennek sétálni a közeli parkba. Remélem kedves a lány, és ha mindketten egymásba szeretnek, akkor Ashton nem fog ismét csalódni. Ő egy csodálatos ember, és nem érdemli meg, hogy rosszul bánjon vele akárki is. Nagyon szeretném, ha végre boldog lenne, bár nem tudom, hogy mi lesz akkor, amikor elkezdik a turnét a 1D-vel... Iszonyatosan fognak hiányozni.

A percek egyre jobban teltek, de a bátyám még félig sem volt kész arra, hogy találkozzon Louise-szal. Milyen ironikus... Az egyik barátját - akinek majdnem sikerült leitatnia -, ugyanígy hívják, mint ezt a lányt, csak a férfi megfelelőjével. Lehet, hogy a sors csak barátságot akar ebből csinálni? Minden esetre nagyon örülnék neki, ha összejönnének, hiszen Ashton elmondása alapján teljesen olyan, mint ő, csak éppen lányban. Aranyosak lennének együtt. Hét óra után pár perccel Ash elment itthonról. Elmegy Lou-ért, aztán elmennek sétálni, talán be is ülnek valahova. Amikor elindult én is elkezdtem készülődni. Megmostam az arcomat, felkentem egy kis ajakápolót, kispiráloztam a szempilláimat majd fixáltam az arcomat egy púderrel. Beálltam a szekrényemhez és megpróbáltam kivenni egy olyan ruhát, ami kényelmes és megfelel az időjárásnak. Egy fehér virágos felső mellett és egy halványkék szaggatott farmer mellett döntöttem. Éppen magamra rángattam a ruháimat, amikor zajra lettem figyelmes. Gitár hangot hallottam az utca közepénél. Valaki énekelt. Nm tudtam másra gondolni, csak arra, hogy mennyire szeretheti a barátnőjét az az ember, aki képes ének-évadján élő zenével elvarázsolni kedvesét. Mosollyal az arcomon öltöztem fel. Lesétáltam a lépcsőn, felvettem a fehér converse cipőmet, aztán kinyitottam az ajtót.
- Luke?! - nem szólt semmit, csak tovább énekelt, egy számomra ismeretlen dalt. Gyönyörű volt. Luke is, és a dal is. Fekete öltönyben volt, haja olyan tökéletesen állt, hogy még szörfözés közben sem görbült volna el belőle egy szál sem.

- "And to know everything has changed, but tomorrow I'll be coming back to you..." - Amikor végére ért, egy aprót mosolygott, majd így szólt; - Hogy tetszik? - a szám is tátva maradt. Ő írta volna ezt a dalt? Hűha, Hemmings, kitettél magadért...

- E-Ezt te írtad? - bólintott -, Miért?
- Ezek az érzéseim. Az elmúlt pár napban ezzel a dallal foglalkoztam, és azt hiszem a cím a legtalálóbb dolog, ami valaha is dal íráskor eszembe jutott. Olyan közel, mint az idegenek. Ezek az érzéseim irántad, Lili. Egyáltalán nem gondoltam, hogy beléd fogok szeretni, Fu, én kimondtam! Kérlek légy rám büszke - könnyek gyűltek a szemébe, én pedig megöleltem. Olyan hangosan zakatolt a szívünk, mint egy Japánba készülő gyorsvonat. Olyan tökéletes volt minden, de még mindig nem értem, hogy miért van kiöltözve.
- Öltözz át, mindjárt indulunk
- Hova?
- Ne kérdezősködj ennyit, minden idejében megtudsz, csak siess.

Eleget tettem kérésének, így felmentem az emeletre, és kiválasztottam egy szolid fehér felsőt, amin csipkék voltak. Felvettem egy sötétkék magasított derekú szoknyát, cipőnek pedig egy lapos talpú balerinát választottam. Luke kézen fogott, majd elindultunk. Elsétáltunk a közeli trolli-megállóig, majd hívott egy taxit. Mondanom sem kell, hogy mennyire jól esik vele lenni, illetve milyen jó vére kiszabadulni a megszokott közegből. Kivácsi leszek, hogy hova megyünk.

Beültünk a taxiba, ami a lehető leghosszabb kerülőúton vitt minket a célunkig. A fények felkapcsolódtak és a nappalinál szebb képet mutatott Sydney. Alapjáraton szeretek itt lakni, de néhány ember megkeseríti az ittlétemet. A taxi leparkolt, Luke fizetett, mi pedig elsétáltunk a közelben lévő étteremhez. Azt a mindenit, ez aztán nem mindennapi, és ráadásul nem is a legolcsóbb étterem.

Az étterembe lépve különleges illatok csapták meg az orrom. Őszintén szólva, olyan éhes voltam, hogy a fél kínálatot képes lettem volna felfalni. Helyet foglaltunk az egyik emeleti asztalnál, éppen a korlátnál majd jött a pincér, hogy felvegye a rendelésünket. Ameddig elkészítették az ételt, addig az elmúlt pár hetemről beszélgettünk. Luke elmondta, hogy sajnálja, hogy nem válaszolt nekem, de így volt a legkönnyebb számára, hiszen szüksége volt arra, hogy megírja ezt a dalt, és szüksége volt egy kis magányra is, hogy átgondolja az érzelmeit.

Amikor kihozták a rendelést mindketten hozzákezdtünk a falatozáshoz. A fél tányérról már elfogyott minden, amikor megpillantottam a bejáratnál Ashtont és Lou-t. Megböktem Luke-ot, hogy figyelje, mi történik. Felvették a rendelésüket, kihozták az italt. Nagyon jól beszélgettek, Ash az asztalon keresztül fogta a lány kezét. Elégedett voltam. Nagyon is. Boldog vagyok Luke-al, a bátyám pedig boldog Louise-szal. Ez az este ennél tökéletesebb már nem is lehetne. Luke szőke tincseit pillantottam meg magammal szemben. Közelebb hajolt hozzám, majd megcsókolt. Nem tartott sokáig, de a ma este minden egyes másodperce tudatta velem, hogy végre... végre boldog vagyok!

Drága olvasóim! 
Két nappal ezelőttre ígértem a 13. fejezetet, ám nem jött össze. Ahogy a facebook csoportban is említettem, szeretném rendszerezni a fejezeteket, mert az olvasóknak, és nekem sem jó, hogy össze-vissza érkeznek a részek. Nem is beszélnék tovább, összegezném az előző részek óta történteket. 
- 5 plusz feliratkozó, ami azt jelenti, hogy 67 ember olvassa rendszeresen a blogot
- 3598 megtekintés egy hét két nap alatt

Egy szó mint száz: csodálatosak vagytok. Nem tudom nektek elégszer megköszönni a sok támogatást.

Ha tetszett ez a rész, kérlek kommentelj, iratkozz fel és pipálj. Ha van blogod, a cserét szívesen fogadom a catben.Építő kritikát és véleményeket is szívesen várok a csoportban, chatben esetleg kommentben. Sokat jelentenének a visszajelzések FACEBOOK CSOPORT: itt

PS: Ti az ajánlott zenével szoktátok olvasni a részeket? Szerintetek jó, hogy teszek az elejére zenét?


All the love, D xx.

13 megjegyzés:

  1. Sziia nagyon tetszik a blogood ♡♥Hamar koviit:$$

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik,ez a blog csak így tovább,hajrá!Mintha,könyvet olvasnék,fantasztikus abba ne hagyd!
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ennyire jónak nem mondanám, de köszönöm.♥

      Ölel, Della xx.

      Törlés
  3. Omg
    Nagyon jó lett!*-*
    Oh Lukey *O*
    Bár mivel a blog címe én 14 ő meg Harry styles.
    Ezért elvileg szakítani fognak:/
    Bár akkor Luke megmarad nekem:DD
    Kíváncsi vagyok hogy fognak összejönni!^^
    Már nagyon várom a kövit!
    Ui. Én is akarok egyentetkót Ashtonnal!O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Fanni!:)
      Egyenlőre ez még a jövő zenéje, bármi megtörténhet. Örülök, hogy tetszik.
      Ugye?! Én is akarok egy olyan tetkot fu :'))

      Ölel, Della xx.

      Törlés
  4. Nagyon jo lett♥ Hamar a kovit!♥

    Pusza: Lili♡

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo lett♥ Hamar a kovit!♥

    Pusza: Lili♡

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett
    Mikor jön a kövi?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik. Sajnos korhazban vagyok, igy nem tudok irni, de remelem minel hamarabb hazajutok es akkor bepotolok mindent.

      Della xx.

      Törlés
  7. Pompasztikus volt ez a rész!!Hát eddig mindig csak befejezett blogokat olvastam de a tiéd megtetszett.Imádom Luke-t.Imádom az 5SOS-t.Imádom Hazz-t.Imádom az 1D-t.Imádom a blogod.Remélem hamarosan lesz új rész.És Jobbulást.
    Puszi xxEra

    VálaszTörlés