2015. május 24., vasárnap

12. Az élet megy tovább

- Eljössz hozzám, majd elszöksz, aztán idejössz 5 huszonéves sráchoz, és Isten tudja, hogy mit csináltok, vagy mit csináltatok! Hát erre tanítottalak én, Lilian Caden? - hatalmas ütést éreztem az arcomon. Úgy égetett, mint még soha. Elfordítottam a fejemet. Harryre pillantottam, aki összeszorított fogsorral állt. Felállt a színpad oldaláról, majd lemászott. Ez volt életem legmegalázóbb pillanata. Megütött engem nyilvánosan. Majdnem elsüllyedtem szégyenemben. Távolabb áltam tőle, s felemeltem a táskámat. A kijárat felé vettem az irányt, de több léptet is hallottam magam mögött. Hátrapillantottam. Mark - Niall testőre -, megfogta apám kezét, így nem engedte utánam. Ki tudja, hogy mire lenne még képes?! Kiléptem a stadion elé. Harry nem jött utánam. Miért jött volna...

A fellegek egyre erősebb színnel büszkélkedtek, és olyan fülledt meleg volt, hogy még rövid ujjúban is melegem volt. Annyira gyorsan szedtem a lábamat, amilyen gyorsan csak tudtam. Összepakolom a legfontosabb cuccaimat, és elutazok innen. Van pár dollár megtakarított pénzem, amiből tudok venni egy fapados jegyet Sydney-be. Nem igazán tudtam, hogy merre is vagyok, úgyhogy hívtam egy taxit, ami visszavitt apám házához. Marie nem volt otthon, feltételezem apa után indult, így volt időm összepakolni. Behánytam a ruháimat és a többi dolgomat a bőröndömbe, összeszámoltam a pénzemet, majd kiléptem az ajtón. És én még hittem abban, hogy apa megváltozott. Egy ilyen ember sosem változik meg. Lehet, hogy jobban figyelt rám, mint anya, de anya sosem tudna megütni engem, ellentétben vele. Soha többé nem jövök ide vissza. Újból taxit hívtam, hogy kijussak a reptérre, azonban 15 perc várakozás után sem érkezett meg a kocsi, így elindultam gyalog, majd elővettem a hordozható töltőmet és 'újraélesztettem' a telefonomat. Amikor végre bekapcsolt a készülékem üzenetek százait találtam, s egy friss hívást ismeretlen számról. Többszöri hívásra is kinyomtam, így kaptam egy üzenetet.

"Lili, Harry vagyok! Kérlek vedd fel. Nem tettél semmi rosszat, ugye?" - Amikor újra megcsörgetett felvettem. Azt mondta, hogy értem jön valaki. Megemlítette, hogy apa és a barátnője - most már mennyaszonya -, úton vannak hazafelé. Nemrég indultak el a stadionból. Bediktáltam neki a címet ahol voltam, s Harry pár percen belül megérkezett egy kis személy autóval. Betettük a csomagtartóba a bőröndjeimet, aztán beszálltam.
- Mit művelsz?
- Szerinted? Hazautazom. Biztos nem fogok itt maradni még egy napot. Te is láttad, hogy mit csinált - kiakadtam. Mégis mit művelek szerinte?
- T-Többször is előfordult már? - elmeséltem neki, hogy mi volt, amikor még velünk lakott, s mire végére értem a történetnek már a reptéren is voltunk. Leállította az ajtót, de mielőtt kiszálltunk volna, elővette a pénztárcáját és a kezembe adott 'némi' pénzt.
- Ezt biztosan nem fogadom el, ne haragudj. Van megtakarított pénzem, abból utazom.
- Kérlek! Ez a legkevesebb, amit tehetek. Csak azt akarom, hogy épségben hazaérj. Megérdemled, hogy szeressenek, mert egy csodálatos lány vagy. Luke büszke lehet rád. - óvatosan belegyömöszölte a pénzt a táskám egyik zsebébe, majd kiszálltunk. Segített hozni a bőröndjeimet, miután pedig előkerestem az igazolványaimat megvettük a jegyet. Azt hiszem, hogy mondanom sem kell, mennyi ember volt a reptéren. Sikerült a leghamarabbi gépre jegyet vennünk, de az is csak negyven perc múlva indul, tehát úgy döntöttünk, hogy addig felmegyünk az emeletre enni. Elfoglaltuk az egyik két személyes asztalt, aztán rendeltünk. Megint vitába kavarodtam a pénz miatt Harryvel, megint ő fizetett. Megígérte nekem, hogyha újra találkozunk, akkor állhatom én a kaját. Mire mindketten elfogyasztottuk a rendelt ételt be is mondták, hogy lehet a B7-es terminálnál beszállni. A tömeg egyre nőtt, így nagy nehézségek árán tudtunk lejutni. Letette a csomagjaimat, majd búcsúzóul megpuszilta az arcomat, én pedig megöleltem őt. Karjait összefonta a hátamon, s csak pár másodperc után engedett el. Olyan, mintha évek óta ismernénk egymást.


- Jó utat, írj egy sms-t, hogyha landoltál - rámosolyogtam, majd elindultam. Végre újra azzal a családommal lehetek, akik igazán szeretnek engem. Amíg a repülőben várakoztam fel akartam hívni Luke-ot, de nem vette fel, így hagytam neki egy üzenetet, hogy feltétlen hívjon fel, hogyha meglátta, hogy hívtam. A percek teltek, s hamarosan el is indultunk. Szinte az egész utat végig aludtam, csak akkor keltem fel, amikor a hangos bemondó megszólalt.
- Kedves utasaink! Kérjük csatolják be biztonságiöveiket és vegyék fel a hamarosan leereszkedő maszkot. Légörvénybe keveredtünk, de remélhetőleg minél hamarabb túl leszünk rajta. Őrizzék meg nyugalmukat - fasza. Még a repüléstől is félek, nemhogy a légörvénytől. Gyerünk Lili, most ne szarj be.

Végig szorítottam a repülő ülésének a karfáját. Majdnem húsz percig. A kezemből kiment az összes vér, olyan lila, mintha két napja rajta ülnék. A légzésem lecsillapodott, és már nem izgultam annyira. Vártam, hogy végre leszálljunk, és hazaérkezzek. Amikor megpillantottam a repülőteret elővettem a telefonomat és írtam Harrynek, hogy épségben megérkeztem - bár ő már valószínűleg a színpadon van -. Igazán rendes volt tőle, hogy megtette ezeket értem. Nem hinném, hogy más híresség megtenné ugyanezt egy idegenért, aki ráadásul nem is tartozik a rajongó táborába. Az egészen biztos, hogy most már más szemmel fogok nézni mindent. Lehet nyitnom kéne az emberek felé. Újra fel kellene vennem a kapcsolatot a régi barátaimmal, annak ellenére, hogy ők nem keresnek engem. Valószínűleg nem hiányzom nekik. Nem vártam mást. Miért várnék? Sosem voltam az az ember, akit hiányoltak a többiek. Senki sem ismer igazán, pedig szerintem hatalmas szívem van. Gyorsan megszeretem az embereket, de hiszékeny vagyok. Na, és itt van Luke. Ő egy csodálatos srác, de nem tudok kiigazodni rajta. Nem tudom, hogy mit érzünk valójában egymás iránt. Remélem megtudjuk beszélni, és végre kiderül, mert nem a legjobb kétségek közt lenni. Inkább mondja ki, hogy 'Nem', minthogy hitegessen egy igennel. 

*~*

Kialvatlanul, karikás szemekkel ébredtem. A szomszédnál valami party lehetett, de olyan hangokkal, hogy még a visszaemlékezés is fáj. Anya elment dolgozni, Ash pedig itthon marad ma velem. 
- Jobb reggelt
- Neked is jobbat...
- Aludtál valamennyit? - kérdezte - ezek egy percre sem halkították le a zenét. Megnyugvás volt a fülemnek, amikor végre leállt. Öt óra óta ezt csinálták. Komolyan zúgott az agyam. 
- Inkább ne beszéljünk a tegnapi éjszakámról. Még az ellenségemnek sem kívánom. Borzalmas volt.

 Az asztalon rezgő telefonomra pillantottam, valószínűleg sms-em jött, de nem nyúltam érte. Megtette helyettem a bátyám.

- Várnom kellene, hogy bemutatod az új pasidat?


Drága olvasóim! Először is remélem tetszik az új design, másodszor pedig szeretnék ismét bocsánatot kérni, mert megint késett a rész. Aki benne van a blog csoportjában az tudja, hogy családi okok miatt nem volt időm írni, de most megírtam. Lehet, hogy nincs 1100 karakter, de azért remélem, hogy elnyeri a tetszéseteket. Továbbá szeretném megköszönni, hogy már 62 ember iratkozott fel a blogra, és hogy től vagyunk a 24400 oldalmegtekintésen. Hihetetlen!
Ha tetszett a 12. rész kérlek írj egy kommentet, pipálj és iratkozz fel. Az építő kritikát itt is, chatben és a blog csoportjában is bármikor szívesen fogadom.

All the love, D. xx.

23 megjegyzés:

  1. Kedves Della! Imádom a blogod! Ez a legjobb fanfiction :33 de nem is ez a lényeg hanem hogy a karaktereid is csodásak pl.Lili személyiségével teljesen tudok azonosulni,olyan mintha én lennék :DD nagyon tehetséges vagy xo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves B.M. SZ!
      Nagyon köszönöm, hogy kommentelél, és örülök, hogy tetszik!

      Ölel, Daniella xx.

      Törlés
  2. Hogy őszinte legyek veled, ez a blog, mint kis tinifanfic, rajongás, megállja a helyét, de, mint könyv nem.
    Túl hihetetlen.
    EGY 14 ÉVES ÉS HARRY STYLES? Meg a Luke-os részek.
    Ez a blog egy... egy semmi.
    A lány körülbelül felér egy ribanccal:
    Az elején smárol egy sráccal
    Majd Luke-val
    De végül Harry-vel lesz.
    Egy 14 éves kis szar, SOHA NEM FOG MEGSZÖKNI, meg esélytelen a történet.
    A blog túl hihetetlen, nincs jól kidolgozva, el van sietve, a leírások ritkaszarok, nincs szókincs mögötte.
    Nem muszáj blogot írni attól, hogy szereted.
    Ideje volt már egy őszinte kritikát kapnod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen!

      Ha már te is kifejtetted a véleményedet, akkor én is reagálnék a kommentedre.
      Szó sincs arról, hogy valaha is könyvben szeretném látni a blogom fejezeteit. Gondolom benne vagy a Directionerek az ország minden tájáról csoportban, mert máshonnan ezt nem tudhatod. Az egyik olvasóm elhintette, hogy ki lehetne adni könyvben, én pedig poénosra véve válaszoltam is neki, hogyha nem keresnek meg, akkor semmi nem lesz belőle. Remélem mostmár érted az iróniát a kommentemben smile emoticon
      Túl hihetetlen?! Kérlek, egy blog nem a valóságról szól. Itt bármi megtörténhet, ami akár a valóságban nem. Ha már ott tartunk, hogy hihetetlen, és nem állja meg a helyét mint könyv, akkor miért szerveznek pályázatokat kizárólag blogoknak? Miért nyerte meg ezt a pályázatot Becca Prior, és miért adták ki A Tanítvány című romantikus melegregényét?!
      Következő: Egyáltalán nem megvédeni akarom magamat, mert nyilvánvaló, hogy vannak hibák mind a blogban, mind a kinézetben, úgy látszik, az embereknek mégis tetszik. Próbálom olyanra formálni Lili karakterét, hogy mindenki azonosulni tudjon vele. A fiatalok régen is csináltak hülyeségeket, és most is. Ha figyelmesen elolvastad a történetet, akkor láthatod, hogy Lili érzései párbeszéd nélkül vannak megformálva, hogy könnyebben lehessen érteni. 14 - mostmár 15 -, évesen csókolózott 2 fiúval. Ez tragédia! A mai fiatalok már nem állnak meg itt, úgyhogy a kommented ezen részéhez nem fűzök hozzá már semmit.
      Harry-vel lesz? grin emoticon Még a történet negyedénél sem járunk, te pedig megalkottad azt, hogy Lilian Caden összejön a 21 éves Harry Styles-szal.
      Az, hogy írsz egy kommentet, ráadásul névtelenül, az még elmegy, de az, hogy így beszélsz akár a blogról, akár a szereplőkről, az aztán mindennek a teteje. '14 éves kis szar.' - Úgy gondolom, hogy kúltúráltan, és civilizált ember módjára kellett volna megírni a kommentedet, ehelyett pedig közzéteszel egy megjegyzést, olyan trágár módba, amilyenbe csak lehet. Ez nem egy őszinte kritika, ez a neveletlenség legalja - már ne is haragudj, hogy ezt mondom. Azt hiszem, hogy a tiszteletet még akkor is meg kéne adnod, hogyha nem tetszik a blog. Remélem egyszer névvel is megkapom ezt a kommentedet.

      Köszönöm. xx.

      Törlés
    2. Tavozz amig szepen kerlek :)
      Amikor te tudsz jobbat irni ill. Nevvel irsz akkor talan erdekel majd minket a velemenyed :)
      Addig nyomd el magad^^

      Törlés
  3. Nagyon cuki volt. Harry azonnal a szívembe lopta magát nagyon aranyos srác. De amúgy itt Harry hány éves? 25? És Lili csak15? Kicsit nagy a kor külömbség :D.imádom! Nagyon tetszet a rész s szerintem nem is késett. Luke miért nem vette fel a telefont? Az első ami az eszembe jutott az az volt hogy megcsalja Lilit. Na de nem is beszélek tovább a fő az hogy nagyon jó volt. Várom a kövit!
    Pszcsi Kira!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, és köszönöm a kommentedet:)
      Harry 21, mint a valóságban, a következő részben pedig kiderül, hogy miért nem vette fel a telefont:)

      Ölel, Della xx.

      Törlés
    2. Kedves Dorina!
      Örülök, hogy tetszik! ☺

      Törlés
  4. Imadom:3 Legjobb blog! Nem lehet nelkule elni:3

    VálaszTörlés
  5. Imadom:3 Legjobb blog! Nem lehet nelkule elni:3

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Most találtam rá a blogodra, végig is olvastam a 12 részt:) Épp a kommenteket nézegettem,amikor megláttam egy kedves névtelen trágár, támadó, sesemmitmondó hozzászólását.Hihetetlennek tartom, hogy az emberek miért írnak ilyet más alkotásához. Pár részben igaza van, lehet,hogy még nem teljesen kiforrott az írásmódod, de senki nem úgy született,hogy rögtön regényeket írt. A tehetséged megvan az íráshoz, kifejezetten jól írsz, és egy dolgon nagyon meglepődtem. Az első és a 12. rész között nagyon sokat fejlődtél az írásban, önkifejezésben, és szerintem fantáziában is egyaránt. Nem a semmiért van 64 feliratkozód, és több mint 25000 oldalmegjelenítésed, hanem, mert tetszik az embereknek amit és ahogyan írsz. További sok sikert kívánok! Ja, és van +1 olvasód:)
    Puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Hope!
      Hihetetlenül jól estek a szavaid. Igen, pár részben egyet kell értenem a névtelen kommentelővel, de próbálok fejlődni. Hiszen mindig tanul az ember. Nagyon feldobtad a napomat ezzel a pár sorral. Igazán hálás vagyok érte!

      Ölel, Della xx.

      Törlés
  7. Kedves Della!
    Szerintem iszonyat jo a blogod! Egyszeruen imadom! Lili karaktere tok jo! (Bocsi hogy ekezet nelkul irok.csak telorol vagyok!) Hat Harryrol ne ia beszeljunk! Megegyszer leirom eazmeletlen jo a blogod! ♡♡♡
    Puszii! :* xSx
    P.S. Mikor lesz uj resz? Mar nagyon varom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sára!
      Ismét nagyon jól estek a szavaid. Hihetetlenül hálás vagyok azért, hogy így gondolsz a blogomra. Igazán sokat jelent. Szombaton ;)

      Ölel, Della xx.

      Törlés
  8. Nagyon jó a blogod!! Imádom!! :)
    Jól lehet egyesülni Lili karakterével!!
    Mikor lesz új rész??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Anna!:)
      Szombaton jön a következő fejezet:)

      Törlés
  9. Kedves Della!
    Szerintem iszonyat jo a blogod! Egyszeruen imadom! Lili karaktere tok jo! (Bocsi hogy ekezet nelkul irok.csak telorol vagyok!) Hat Harryrol ne ia beszeljunk! Megegyszer leirom eazmeletlen jo a blogod! ♡♡♡
    Puszii! :* xSx
    P.S. Mikor lesz uj resz? Mar nagyon varom!

    VálaszTörlés
  10. Szia Della! Nagyon jó a blogod az alaptörzénetet nagyon jól találtad ki!!! Csak így tovább! Remélem hamarosan kövi!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Anna!:)
      Koszonom. Nagyon orulok, hogy tetszik.

      Olel, Della xx.

      Törlés
  11. Sziaa Della! Ez a rész csodálatos :D már alig várom a következő részt !!!
    U.I.: Sok sikert a műtéthez!! Épp a vonatkm ülök és go kontrollra :) első kontroll :D ölel:Fogadott tesód és örökös olvasód:Zitaa €:

    VálaszTörlés