2015. április 8., szerda

08. Mit tettél?



- De milyen munkáról is van szó? Haló! Szólalj már meg!
- Előzenekarkodás, majdnem egy egész turnén.
- És merre? Beszélj már, az istenért! - kiabáltam rá
- A One Direction-nel. A világ különböző pontjain!
- Azt akartad, hogy beszéljek. Most rajtad a sor! - igaza van, de nem tudok mit mondani
- Szeretném ha elfogadnátok! - ezt nem tudom miért mondtam. Egyáltalán nem is gondolom így, nagyon fog hiányozni, és fogalmam sincs, meddig tartana ez..

Nem beszéltünk semmit. Befeküdtem a fotelébe és pár perc múlva mindketten elaludtunk -legalábbis azt hittem-. Délután lehetett, amikor felkeltem, de Ashton már nem volt az ágyában.Levánszorogtam, és csodálkozva láttam, hogy anya a konyhában ül.
- Mi történt? - kérdeztem -, Ash merre van?
- El kellett mennie, de hamarosan hazajön. -mosolygott, de láttam rajta, hogy történt valami
- De mégis hova? Baj van?
- Elment a srácokkal Londonba. Elfogadják az állást. Nagyon sokat töprengtek mindannyian, végül úgy döntöttek, hogy így lesz a legjobb. Elvégre nem zenélhetnek örökké a garázsban.. - simogatta meg a vállamat -, de ne aggódj, nem örökre ment el.
- Mikor mentek el? Nem köszöntem el tőlük. Nem mehetnek így el! Utol kell érnem őket. Anya... - a sírás határán voltam. Hogy volt képes elmenni köszönés nélkül?
- Körülbelül fél órája mentek el, 16:10-kor indul a gépük Londonba! - húsz percem van odaérni a reptérre, ami 40 percre van tőlünk. Nagyon jó.

Anya hívott egy taxit, beültem, és reménykedtem benne, hogy talál valami rövidebb utat, vagy elég gyorsan fog menni ahhoz, hogy odaérjek a testvéremhez, na meg persze a többi sráctól is vártam volna valamit, legalább egy üzenetet, hogy 'Te hülye, elmegyünk Londonba, aztán majd évvégén hazajövünk, ha vége a 1D turnéjának'. Még ez az üzenet is jobban esett volna...
-Kérem, rálépne a gázra? Nagyon fontos, hogy 16:10 előtt odaérjek a reptérre. Kérem.

Hát, a taxis kiszámolta az időt, annyi szent. 16:09-kor értem be, és abban reménykedtem, hogy talán még nem szálltak fel. Amikor beértem a terminálba, rengetegen voltak, és volt néhány fotós is. A hatos ajtónál megpillantottam egy gitártokot. Azonnal rohanni kezdtem, hiszen bíztam abban, hogy a Michael-é. Megláttam Luke-ot és egyből ölelő karjaiba vetettem magamat.


- Mi a szar? Lili, hogy kerülsz ide?
- Én mit keresek itt? Ti mit kerestek itt. Még csak el sem köszöntetek. Ashton, benned meg nagyot csalódtam... Öleljen már meg valaki, az Istenért. - kicsordult a könnycsepp. Az a bizonyos, ami már reggel óta szúrta a szívemet.
-  Fel kell szállnunk a gépre. Majd beszélünk, rendben? - választott szét engem és Michaelt Calum - ha odaértünk azonnal ír valaki. A fiúk felvették az összes csomagjukat, és elindultak a kapu felé. Hát ez hihetetlen. Komolyan nem gondoltam volna, hogy így itt hagynak... Olyan ideges lettem, hogy nem is érdekelt hol vagyok. Megfordultam, hogy megyek haza, ha kell gyalog, de elmegyek innen, aztán sírni kezdtem.
- Lili! Várj - ez Luke, Istenem, ez Luke. Megfordultam, és filmbeillően elkezdtünk egymás felé futni. Megöleltem, ő pedig letörölte a kósza könnycseppeket az arcomról. Megcsókolt. Megcsókolt engem a nyilvánosság előtt. Oh, szent szar. Ez Luke Hemmings. Éljen Luke Hemmings...

Miután Luke-tól is könnyes búcsút vettem, elindultam haza. Igazából nem volt kedvem taxit hívni, pedig megígértem Luke-nak, de inkább gyalogoltam. Jól esik most a friss levegő, mellesleg tökéletesen ismerem ezt az utat, apuval kiskoromban mindig, minden este elmentünk sétálni, és sokszor elsétáltunk idáig is. Bedugtam a fülembe a fülhallgatómat, és kicsit gyorsabb tempóra kapcsoltam. Anya valószínűleg már aggódik értem. Az út körülbelül 1 óra 15 perc... Éppen fél útnál lehettem, amikor a fülemben elhalkult a zene, és helyette a telefonom kezdett el csörögni. Mint sejtettem, anya volt az.
- Azonnal haza kell jönnöd! - hangja mérges, feldúlt
- Mi történet? - kérdeztem. - Minden rendben van?
- Nem. Hol vagy?
- A kerti faháznál, Rooven-ék előtt.
- Mi a fenét keresel te arra? Hívj egy taxit, és irány haza, kisasszony. - ezzel letette

Anyu kérésének eleget téve, hívtam egy taxit, beültem, majd elindultunk. Mivel fél úton jártam, így 10 percen belül meg is érkeztem. Fizettem, aztán távoztam. Szinte berontottam a házba, hogy végre megtudjam, mi is történt. Anya a konyhában ült, háttal nekem, és egy levelet tartott a kezemben.
- Anyu?
- Mit tettél, Lilian? - hűha, a teljes nevemen szólít. Nagy bajban lehetek, csak tudnám mit követtem el.
- Tudok a tegnap esti akciódról. Nemcsak elmentél a bátyád koncertjére, hanem segítettél felgyújtani a tornatermet, ráadásul még bátorítottad is, a sok marhát. Nagyon csalódtam benned, kislányom. - mi a fityfene folyik itt?
- Miről beszélsz? Nem csináltam semmit. Elmentem a pub-ba, aztán amikor vége lett a koncertnek hazajöttem.

~*~

Végigsírtam az egész éjszakát. Anya kapott egy levelet az igazgatótól, miszerint tegnap este, én és Loren Rich 'klikkje' felgyújtottuk a tornatermet az iskolában. Ez nagyon jó, csak én erről nem tudok. Az igazgatóság küldött egy levelet apámnak is -feltéve, ha megtalálták-, valamint az igazgató helyettes asszony -aki egyben az osztályfőnököm is-, azonnali hatállyal ki akar rúgatni engem és Loren csapatát. Ha kirúgnak, akkor sehol sem fogok tudni elhelyezkedni. Ez a tökéletes iskola arra, hogy elérjem a célomat, és mint ez szertefoszlik csak azért, mert ez a klikk utál engem. A telefonom rezgése zökkentett ki az önsajnálatból, megnyitottam, csak szám volt, név, nuku.
" Ez még csak a kezdet volt, édesem " - ahogy elolvastam, összerándult a gyomrom, aztán az üzenet végére pillantottam, ahol Luke neve díszelgett... 

Fu, végre elkészültem az új résszel. Számomra hihetetlen, hogy túlléptük a 11.000 oldalmegtekintést, és a 36 feliratkozó is megvan. Kimondhatatlanul hálás vagyok nektek, amiért feliratkoztok, olvastok, pipáltok és kommenteltek. Hihetetlen. Amikor elkezdtem ezt a blogot, még közel sem gondoltam, hogy valaha is lesz ennyi feliratkozóm. Köszönöm nektek. 
Ha ez a rész is tetszett, ne felejtsetek el kommentelni, pipálni, illetve ha új vagy itt, és megtetszett az irományom, szívesen várom a feliratkozásodat is.

12 megjegyzés:

  1. LUKE?! LUKEEEE?! Eszednél vagy?:DDDD Hát most azonnal kérem az új részt. Mi az hogy Luke?:D Tuti Ian. Ahh agyfaszom van! Részt akarok, hát meghalok ha nem olvashatom tovább:D

    VálaszTörlés
  2. úúúúúú izgi :D
    siess a kövivel!!! ♥ \(^3^)/

    VálaszTörlés
  3. Uristeen gyorsan kovit!! Hat LUKE?!?! Jezusom mi lesz itt...GYORSAAAN KOVIIIT!!!!!! ♥♥♡♡☆★

    VálaszTörlés
  4. Mi az hogy Luke?! Luke nem lehet ah gyorsan a kovivel!! :*

    VálaszTörlés
  5. Gyorsan kövit. Ma találtam a blogodat, nagykn tetszik ah alap sztori. Gyorsan kövit. Milyen rendszeressèggel lesznek új rèszek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Tii!
      Megpróbálom minden héten csütörtökön kitenni az új részt.
      Örülök, hogy tetszik. 😋😘😊

      Törlés
  6. xoxo menőő csajszi2015. június 17. 13:24

    Mivan én már semmitsem értek!! De azért folytasd! Puszi xoxo

    VálaszTörlés
  7. Miért Luke?????? ��

    VálaszTörlés