2015. március 10., kedd

07. Kaptunk állást


....... Ian csókjaitól mocskos a szám, én így nem tudlak megcsókolni, Luke!
- Mi? Ne beszélj hülyeségeket. Nem szabad emiatt utálnod magadat, rendben?
- Te ezt nem értheted. Amikor elmentem hozzá, akkor még minden rendben volt, amikor megcsókolt, sőt. Aztán tegnap láttam rajta, hogy képes lett volna megütni, előjött a rosszabbik éne, most meg...
- Lassan mennem kéne.
- Kérlek ne hagyj egyedül. - mélyen a szemeibe néztem, de azt hiszem elvesztem őt

Szó nélkül elindultunk a földszintre. Megállt a falnál, én pedig már majdnem az ajtónál voltam, amikor utánam szólt. Lassan odasétáltam hozzá, ő pedig megfogta  a kezemet. Fordított a helyzetünkön, így engem nyomott a falnak. Óvatosan beletúrt a hajamba, majd ajkait enyémre tapasztotta. Lábaim azonnal felmondták a szolgálatot, minden egyes porcikám remegni kezdett, és azt hittem menten összeesek. Luke ezt észrevette, így óvatosan combom alá nyúlt és az ölébe vett. Percekig voltunk ebben az állapotban, közben észre sem vettük, hogy már nemcsak ketten vagyunk a házban.
- Szép délutánt. - azonnal szétugrottunk. Ashton mi a fenét keres itt?
- Ez.. ez nem az aminek látszik. - mentegetőzött a szőkeség

- Ahaaaa.
- A pub-ban találkozunk, oké? - még kaptam egy utolsó puszit az arcomra, aztán elment.
- Ash, figyelj sajnálom.
- Nincs semmi baj, Lili. Csak ne hazudj nekem, rendben?
- Mi? Én nem hazudtam! - mentegetőztem, hiszen igazam volt
- Akkor most ti.... izé... jártok? - vakarta meg a tarkóját idegesen
- Öm.. igen, azt hiszem. - száját széles mosolyra húzta, én pedig megöleltem
- Te vagy a legcsodálatosabb testvér az egész Univerzumban, remélem tudod.
- Hogyne tudnám, ez csak természetes. - nevetett -, na, de most öltözz át, készülődj, mert 7-kor fellépésünk lesz, nem felejtetted el, ugye?
- Én... én nem akarok menni!
- Mi? Ne csináld már. Minden koncertünkön ott voltál eddig. Nem teheted ezt.
- Ma Ian megpróbált megerőszakolni a suliban - mosolyogtam -, szóval semmi kedvem nincs ahhoz, hogy megtegye. Jól tudod, hogy ő is ott szokott lenni.
- Mi van? Ezzel ne viccelj, jó? Feltételezem Luke minden szünetben veled volt, mert egész nap hírét sem hallottuk, csak órákon. Nagyon rossz vicc! - korholt meg
- Komolyan beszélek! Nem megyek.
- Itthon sem fogsz maradni. A múltkor is kishíján betörte az ajtót. Majd bejössz hátra.

~*~

Majdnem 30 percet vitatkoztam Ashtonnal, aztán megbeszéltük, hogy valaki mindig mellettem lesz hátul, nehogy belógjon valahogy. A srácok nemrégen kezdték el a koncertet, a backsage-ben vagyok Louis-val és itt van az egyik haverja. Ők vigyáznak rám. Az első szám, amivel indítottak Katy Perry egyik száma volt, most pedig egy újabb cover-be kezdenek. Nagyon szeretem őket, imádom ahogy jászanak. Szinte hihetetlen, hogy még mindig nálunk, a garázsban zenélnek. Luke nemrég kezdett el egy YouTube csatornát, talán így többen felismerik a tehetségüket. Mivel ez egy kis koncert volt, lassan - 12 dal elteltével -, belekezdtek az utolsó dalba. Egy lassú szám. A pub-ban lekapcsolták a fényeket, és az emberek elővették a telefonjaikat. Mindenki világított, így megtelt a helység. Olyan volt, mintha csillagok lepték volna el a termet. Bár nem voltunk sokan, mégis olyan csodálatos volt.

Mikor felkapcsolták a lámpákat egy hatalmas néger srácot pillantottam meg. Fekete szmokingot viselt, és egy fekete karóra volt rajta. Nem tudtam mire vélni, ezért figyelmen kívül hagytam, és vártam, hogy a srácok lejöjjenek a színpadról. Először Michael-nek köszöntem, aztán Calumnak, végül Luke-nak és Ashtonnak. Mindannyian elkezdtek beszélgetni, én pedig egy kicsit arrébb vonultam. Elmentem a mosdóba. Alig voltak a szórakozóhelyen, a WC-ben mégis állt a sor. Körülbelül 10 perc után viszont sorra kerültem. Elintéztem a dolgomat, majd a tükörnél egy kicsit felfrissítettem az arcomat, így sokkal jobban éreztem magamat a fülledt helyen. Amikor kiléptem a mosdó ajtaján egy erős mellkasba ütköztem. Fejemet lassan felemeltem, aztán megpillantottam az előbb látott 'gorillát'.

- Jézusom! Elnézést. Nem figyeltem. Az én hibám! - hadartam
- Semmi baj, de már ha így összefutottunk, feltehetnék egy kérdést? - bólintottam
- Maga Ashton Fletcher Irwin kishúga?
- É-Én vagyok. Miért? - mi a?!
- Oh, remek. Akkor biztosra veszem, hogy tudja merre találom. Segítene nekem?
- Persze. Kövessen.

Odavezettem a férfit - mint kiderült Noah-nak hívják -, majd miután megtalálta a srácokat arrébb mentem. Nem akartam zavarni.

~*~

Ashtonék nagyon sokáig ott voltak még, buliztak, így én eljöttem, mert semmi kedvem nem volt egy csapat részeggel tölteni az este további részét. Amikor hazaértem anyu már otthon volt, így segítettem neki összedobni valami kaját. Igazából már egy óra is elmúlt, de fent voltunk, beszélgettünk és TV-t néztünk. Nagyon jól éreztem magamat. Kezembe vettem a táblagépemet, és láttam, hogy Luke ismételten írt.


Oh, szóval meglepetés. Hurrá. Én komolyan utálom a meglepetéseket, de ahogy mondta, remélem tényleg szeretni fogom.
Mivel ma már hivatalosan is vasárnap van, elkezdtem tervezgetni a lefekvést, de nem igazán jött álom a szememre, így egész éjszaka forgolódtam, de 7 óra után meguntam, így kikeltem. Anya ma nem megy dolgozni, így lent ült a konyhában és kávézott.
- Jó reggelt - köszönt, aztán megpuszilt
- Neked is. Ashton?
- Nem tudom. Nézd meg, nemrég volt kinnt, szóval szerintem már nem alszik - mosolygott, én pedig felmentem, azzal a tervvel, hogy bemegyek hozzá, de az ajtaja zárva volt, kopogásaimra pedig az volt a válasza, hogy hagyjam békén.

- Történt valami? Kérlek nyisd ki az ajtót - könyörögtem
- Lili, csak hagyj most egyedül. Gondolkoznom kell! - kiáltott ki
- Betöröm az ajtót! Ashton, komolyan mondom, hogy betöröm, ha nem nyitod ki! - fenyegettem meg hatásosan, ugyanis kinyitotta az ajtót
- Baj van?
- Kaptunk állást - közölte
- Mi? Hol? Mikor? De hiszen ez csodálatos! - lelkendeztem, de ekkor még nem tudtam, hogy minek is örülök
- De milyen munkáról is van szó? Haló! Szólalj már meg!
- Előzenekarkodás, majdnem egy egész turnén.
- És merre? Beszélj már, az istenért! - kiabáltam rá
- A One Direction-nel. A világ különböző pontjain!

Lányok! Ennyi lett volna a 7. rséz! Ha tetszett kérlek hagyjatok magatok után nyomot! Iratkozzatok fel, kommenteljetek és pipáljatok! Ja, és nagyon köszönöm a 33 ( !! ) feliratkozót, és a majdnem 9000 ( !!! ) oldalmegjelenítést! Hihetetlenke vagytok!

Della xx.

24 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Kérlek mihamarabb hozd a folytatást! Általában mindig csak befejezett blogokat olvasok, de a tiéd nagyon megtetszett :) Várom a folytatást. F. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága F!
      Köszönöm szépen, igyekszem.
      Nagyon örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés
  2. Sziaa:)
    Imádom:3
    Nagyon tetszik és kezd egyre csak jobb lenni. Nagyon jól írsz:*
    Plusz egy rendszeres olvasód lett:)) (az én személyemben)
    Siess a kövivel:') <3

    Ui.: A FB-s csoport csatlakozási kérelmet siess elfogadni:p :D

    VálaszTörlés
  3. úristeeeeeeeeeen:o
    de jóóóó! már aannnyiiiraaa vártam!
    imádlak:DD
    te mindig,MINDIG meg tudsz lepni,komolyan mondom:D
    elképesztő:DDD
    I hope minél hamarabb olvashatom a következő "csodádat" :D
    Hűséges olvasód,Lisa <3 xx

    VálaszTörlés
  4. Drága, Danaa!
    Miért csak most látom, hogy rész van? Hm? Miért nem szóltál? 😂😨
    Hiperszuper fantasztikus lett. A kedvenc részem a csókos jelenet, igazán mehettek volna tovább. Nem hiszem, hogy Luke-val is erőszak lett volna a dolog. :"D
    Lávollak,
    Xxx. Lacy

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóra sikeredett, alig várom a kövi részt. *-*
    Kérlek kommentelsz az én blogomhoz? <3 http://amelialifes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szuperrr!!!! Mikor lesz kövi!!

    VálaszTörlés
  7. NAgyon gyosan hozd a kövit!!!*-* Iszonyatosan jó lett<3
    N.xx

    VálaszTörlés
  8. HAGYJATOK, HOGY FELDOLGOZZAM URISTEN VEGEM VAN MEGHALOK😍😍😍😱😱😱😱😱😱😱

    VálaszTörlés
  9. Nagyon de nagyon jó! ❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés