2014. november 27., csütörtök

04.Ha tizennyolc lennék...

Drága olvasóim(ha még vagytok).. Rengeteg kihagyás után újra jelentkezem! Nem szeretnélek sokáig feltartani titeket, csak köszönetet szeretnék mondani a majdnem 4000 oldalmegejenítésért és a 20(!!) feliratkozóért. Hihetetlenek vagytok! Az előző rész után hatan iratkoztatok még fel. Hihetetlenül hálás vagyok, köszönöm nektek! :)



~Ajánlott zene: One Direction - 18~

Otthon feleszméltem, hogy mit is tettem, egyből rossz érzés fogott el. Mi lesz most? Börtönbe kerülök? Mit fog Ian szólni hozzá? Egyáltalán mit fo szólni Ash és anya? 

- Ashton! - üvöltöttem teli torokból, szinte már sírva
- Ash! -kontráztam rá, hiszen nem jött válasz
- Mivan már?!
- A..azonnal beszélnünk kell. - teljes erőmből berontottam a szobájába, épp zenét hallgatott. A könnyeim pedig patakokban folytak.
- Te jó ég! Mi történt? - azonnal felpattant, felém sétált, megfogta a vállamat és magával szembe fordított
- Kiraboltam a kisboltot - mondtam alig hallhatóan
- Nem értem. Mit csináltál? 
- Kiraboltam a kisboltot - szemei elsötétedtek. Látni lehetett benne a csalódottságot és a szomorúságot.
- Hogy.... mit csináltál?! - emelte fel a hangját a mondat végén
- Sajnálom Ash.. sajnálom, egyszerűen nem bírtam elviselni a , hogy nem vagy velem, velünk -javítottam ki magam
- De hogy tehettél ilyet? - szörnyűlködött, majd belerúgott az ágyba - Hogy gondoltad, hogy az megoldás ha bemész és kilopod a pénzt? Egyáltalán hogy gondoltad, hogy nem fog kider.... - nem tudta befejezni a gondolatát, mert megcsörrent a telefonom.

Ian volt az. Reflexből rányomtam a telefont, de tovább csörgetett, Ashton többször is szólt, hogy vegyem fel, de csak némán ültünk egymás mellett. A hatodik hívásnál abbamaradt a csörgés. Tíz perc múlva pedig dörömbölést hallottunk. 
Ash lement. Ian méreggel teli hangját hallottam meg, aztán megjelent előttem teljes életnagyságban. 
- Hülye kis cafka! Hogy a picsába képzelted, hogy kirabolod a szüleimet? Ha? Válaszolj! - üvöltött, majd megragadta a pólómat és hozzányomott a falnak, de szerencsére a bátyám leszedte rólam. Épp időben. Azt hiszem... képes lett volna megütni. Nagyot csalódtam magamban, amiért megbíztam benne. Hiba volt az az este. Bele sem merek gondolni. Mi történt volna ha nincs helyén az eszem? Szörnyű vagyok. 

- Álljatok már le! Nehogy összeverekedjetek! Elég volt!! - üvöltöttem az utolsó két szót, a srácok pedig eltávolodtak egymástól 
- Beszéljük meg inkább normálisan. - ajánlotta fel a bátyám, Ian bólintott majd lemetünk a konyhába. Előre félek mi lesz ebből.
- Hogy tehetted ezt? Csalódtam benned.
- Sajnálom, szükségem volt rá - Ashton furcsán nézett ránk, baj lenne?
- Várjatok, ti honnan ismeritek egymást? - Rántotta fel a szemöldökét. Addig kérlelt minket, amíg 
kénytelenek voltunk elmesélni az egész dolgot.. vagyis Ian mesélt, én pedig szégyenkeztem.

- Szemét állat! És még te vonod kérdére a hugomat? Szerencséd van, hogy hárman vagyunk, különben már rég agyonvertelek volna - hangjában érezhető volt a düh. Sajnálom őt. Összeszorított foggal küzdött az érzelmei ellen. Láttam rajta, hogy képes lett volna a földbedöngölni a srácot.
- És... most mi lesz? - törtem meg a csendet
- Semmi. Nem lesz semmi, majd visszateszem én a pénzt abból, amit neked szerettem volna adni. -most valószínűleg azt várja, hogy a nyakába ugorjak. Aha.. se
- Hát... köszönöm! Igazán hálás vagyok. - csak bólintott. Ashton pedig felállt. Csengettek.
A gyomrom szabályszerűen görcsberándult amikor meghallottam Luke édes, férfias hangját.

- Lukey! -szinte kilöktem magam a székből, és egyből a nyakába vetettem magam. Nagyon jóban vagyunk, úgy értem... mivel majdnem napi rendszerességgel nálunk van, tudunk egymásról néhány dolgot, bár nem mondható barátságnak, néha dumálunk, vagy csak ülök és hallgatom ahogyan játszanak. Nagyon jók, nem értem miért nem fedezték még fel őket komolyabban.
- Hát te, mit keresel itt? -vetette olda Ian-nek
- Csak átjött, de már menni készül. Nemigaz? - rendezte le a bátyám

Lassan felállt és elhagyta a házat, de valahogy éreztem, hogy ennek itt még nincs vége.
- Na, megyünk gyakorolni? Többiek? - kérdezte Lukey
- Még nem jöttek, Lili, felhívod őket? - bólintottam majd bepötyögtem a telefonszámokat. Tíz percen belül pedig az egész bagázs megérkezett. Calum hozott magával még pár srácot, fogalmam sem volt, honnan szedte elő őket.

- Akkor igyunk a 5SOS-ra!! - üvöltötte az egyik és előhúzta a kabátjából a boros üveget. Mi történik?
- He-hé! Haló! Itt van a 14 éves húgom, nem zavar?
- Engem nem, én is kaphatok? - próbáltam poénkodni, de Ashton tüzelő szemekkel nézett rám, jelezve, hogy takarodjak fel a szobába.

Leültem az ágyamra, előkerestem a szekrényemből a fülest és zenét kapcsoltam. mivel egyik barátnőm sem volt fent, ezért csak a plafont bámultam. Talán egy kicsit álomba is merültem.


~*~


Épp másik oldalamra fordulam volna, amikor röhögcsélést hallottam, egyből fel is keltem. 
- Mi az istent csináltok? - dörzsöltem meg a szememet
- Ti ittatok?
- Nem, csak egy kicsit - ja, nyilván, egy mondatot nem tud úgy elmondani, hogy ne röhögjön. Ráadásul még csuklik is
- Elárulnátok kik vagytok és miért vagytok a szobámban?
- Ken vagyok, ő meg Louis - mutatott a mellette ülő szőke srácra
- Értem én, de mi a vezeték nevetek? - istenem, ennyi illem sincs a mai fiatalokba
- Ken, Ken Smith. És Louis Jhonson -forgatta meg a szemét Ken
- Kérsz piát? -nyújotta felém Louis, én pedig kapásból elvettem és jól meghúztam. Szükségem volt rá. Ha 18 lennék, akkor nem kéne azon gondolkoznom, mi lesz a következménye.

Még beszélgettünk egy kicsit, aztán épp menni készültünk, amikor Luke, Calum és a bátyám jöttek be a szobába, én pedig pont akkor húztam meg ismét az üveget.
- Az Isten verje meg Lilian! Mi a fenét csinálsz? Ti meg még bátorítjátok? Takarodjatok le azonnal, meg ne lássalak itt titeket! - üvöltött Ash, Luke pedig sajnálkozva nézett rám

~Ha tetszett kérlek hagyjatok magatok után kommentet, feliratkozást avagy pipát. Mint említettem sokat jelentene. És mivel nektek írom a történetet, nem magamnak, ezért fontos a véleményetek!
A következő részig szeretnék 4-5 kommentet, jól esne! :))~


11 megjegyzés:

  1. Nagyon vártam már az új részt.:) Nagyon jó lett.:* Gyorsan kövit. <3

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus lett.:o :33 siess a kovivel pls.:DDD puszi,Dell. :*

    VálaszTörlés
  3. Nagyoon imádom! Király lett mint mindig, mondjuk azt még mindig nem tudom, hogy hogy fog bejönni a képbe Harry, és mikor, de nem is érdekel, csak írd! *0* <33

    VálaszTörlés
  4. annyira imádom ezt a zenét de természetesen a rész is szuperisztikusan jó lett :D szerintem ez a legjobb szám a Four-ról meg a Night Changes :) és Ash (a vőlegényem!!) milyen cuki már :3
    Siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, tudom. a volegenyed:D eh eh, azert a tanu lehetek, nope?:D

      Törlés
  5. Mikor hozod a következőt? Nagyon nagyon várom siess :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó:) Csak kicsit fura,hogy 14évesen simán meghúzza a piás üveget.:D

    VálaszTörlés