2014. szeptember 10., szerda

02.Szerelem és Pillangók

~Ajánlott zene: Jason Walker - Down~

- Tölts velem...egy éjszakát!
- Még mit nem, 14 éves vagyok, te meg 17, nem mintha a korkülönbség ennyire zavarna, de nem! Nem fogok lefeküdni veled! - löktem félre -, Undorító vagy!
- A tetteknek következményei vannak, Angyalom! Pontosan tudom, hogy mennyit jelent neked a testvéred. Remélem nem akarod, hogy a börtönbe töltse fiatal éveit.
-Rendben, megteszem! - vágtam rá pár perc habozás után. Azt hiszem ez eddigi életem legnagyobb hibája lesz! Jaj, mit tettem!
-Akkor holnap este, gyere el hozzám - lediktálta a címet, majd mindketten távoztunk. Teljes mértékben tisztában vagyok azzal, hogy mit fogok elkövetni, valószínűleg tönkreteszem az egész életemet, de Ashtonért bármire képes lennék! Lassan haza bicikliztem, közben néhány könnycsepp is kicsordult, de amikor hazaértem próbáltam nem mutatni, megvacsoráztunk, aztán elmentem fürdeni. Lassan megengedtem a fürdővizet, tettem bele habfürdőt, aztán belemásztam. Áztam benne egy kicsit, majd kiszálltam. Felvettem a pizsamámat, elköszöntem anyutól, aztán befeküdtem az ágyba. Nem sokkal később, pedig elaludtam...

~*~

Reggel nyomottan ébredtem, eszembe jutott a tegnap este, de egy ideig azt hittem, csak egy álom, aztán rá kellett döbbennem, hogy sajnos mégsem. Felvettem az egyik kedvenc szettemet, aztán magamhoz vettem a deszkámat és indultam a suliba. Az első óránk ismét kémia volt. Az iskola nemrég nyert egy pályázaton, aminek az a lényege, hogy kiválasztanak pár végzős diákot, akikkel az alacsonyabb osztálybeliek egy laborban kísérleteznek fizika, illetve kémia órán.
- Jó reggelt - Ian...
- Viszont
- Mr.Ross, kérem ne beszélgessenek - figyelmeztetett a tanárnő, majd Ian kitépett egy lapot a füzete közepéről, és ráírt valamit, majd a kezem alá csúsztatta
*Minden rendben?*
*Persze* Hazudom, majd vissza adom neki a lapot
*Már várom az estét, nagyon. Mi lenne ha hétre jönnél?*
*Rendben*

Az utolsó óránk irodalom volt, gyorsan lezavartunk egy szövegértés dolgozatot, aztán mehettünk az utunkra. Haza mentem, készítettem egy kis levest, megettem aztán neki láttam tanulni. Kémiából kiszámoltam pár feladatot, aztán írtam egy fogalmazást a nyaramról. Hat körül mindennel végeztem, így nem volt más választásom mint elkészülni. Felvettem egy kényelmes szettet, tettem magamra egy kis korrektort és egy kis ajakápolót, aztán kiléptem a házból, ezzel meghozva életem leges legnagyobb döntését. Mielőtt eljöttem még hagytam egy üzenetet anyának, hogy ma az egyik barátnőmnél alszom, így ne várjon haza. Kihoztam a biciklimet és elindultam a megadott címre. Az utca sötét volt, és kihalt, szinte rémisztően kihalt. Mire megtaláltam a címet, már majdnem elmúlt nyolc, agy megörültem, amikor végre megpillantottam a házat. Letettem a biciklit, majd épp kopogni akartam, amikor hirtelen kinyílt az ajtó. 

- Jó estét Szépség - ölelt magához, ami kissé furcsa, számomra
- Neked is - viszonoztam kedvességét, majd letettem a táskámat 
- Mihez lenne kedved? Nem vagy éhes?
- Teljesen mindegy, nem...köszönöm
- Van kedved filmet nézni?
- Igen - erőltettem magamra egy mosolyt, majd oda ment a DVD lejátszóhoz és betett egy filmet.
- Gyere, ülj le - mosolygott, majd követtem a nappaliba

A film amit elkezdtünk nézni, az Alkonyat volt. Imádom ezt a filmet. Olyan romantikus, és szenvedélyes. A film negyedénél, amikor Bella és Edward az ágyon csókolóznak, kicsit zavartan éreztem magamat, mivel épp egy iszonyat helyes, majdnem végzős srác ül mellettem, aki mellesleg azt tervezi, hogy lefekszik velem...

Amikor Edward rávetette magát Bellára, Ian a hátamat kezdte simogatni, aztán a fülem mögé tűrte a hajamat, majd megcsókolt. Lefagytam! Legszívesebben megfutamodnék, de nem tehetem. Pár perc csókolózás után, levegő hiányban el kellett válnunk, aztán magára húzott, így az ölében kötöttem ki. 
- Annyira gyönyörű vagy - suttogta a nyakamba, bár tudom, hogy nem gondolja komolyan. Óvatosan felkapott, majd elvitt a legközelebb eső szobába. Lefektetett az ágyra, majd fölém mászott. A hajamat hátrébb söpörte, aztán megcsókolta a nyakamat, őszintén szólva előtörtek a hasamban a pillangók, de talán az undortól és akármennyire is bejön nekem Ian, nem szeretnék vele lefeküdni.

- Baj van? - megráztam a fejemet
- Mondd el, kérlek - ült fel, majd engem is felsegített, de ne szólaltam meg, minek következtében újra kérlelni kezdett.
- Nem szeretnék veled lefeküdni, sőt.. semmit nem szeretnék veled csinálni! - hajtottam le a fejemet, és próbáltam vissza fogni a szemeimből előtörő könnyeket, nem láthat sírni, erősnek kell maradnom!
- Megértem.
- Tessék? Én azt hittem... - kezdtem bele, de félbeszakított
- Hülye ötlet volt amúgy is, nem is értem, hogy hogy gondoltam, hogy megzsarollak.. Sajnálom.
- Mennem kéne -  löktem el magamtól
- Nem akarsz maradni? Sötét van már..
Maradtam.
*~*

Reggel furcsa, de egészen jó illatra ébredtem. Épp reggelit csinált, volna, ha nem égette volna oda, miket meg nem tesz, egy váratlan vendégért. Felöltöztem a tegnap esti szerelésembe, majd miután készítettem magunknak szendvicset, elindultam volna az iskolába, de felajánlotta, hogy elfuvaroz, így beültünk az autójába, ami meglehetősen szép volt, egy cabrio-rol van szó, emberek. Lehúzott tetővel furikáztunk el a suliig, majd leparkoltunk. Mindenki megnézett minket, gondolom, nem tetszik neki, hogy a suli leghelyesebb pasija egy magamfajtával lóg, vagy éppen kavar.

Mikor a szekrényekhez értünk kivettem a cuccomat és ő is a sajátjához igyekezett, de amint megfordultam vele találtam szemben magamat. Megfogta a derekamat, magához húzott és megcsókolt, az egész suli szeme láttára, nem is hagyták szó nélkül. Mégis mi a francot csinál? Hát ez nem normális. Lesz miről beszélnünk!
- Hé, Ian, újabban, pisisekre buksz? - cukkolta az egyik srác, majd Ian oda ment hozzá és.....


~Ez lett volna a második rész, az előzőnél örültem volna kicsit több visszajelzésnek, de ami volt, azt is köszönöm.♥ A következő részig szeretnék két kommentet, de azért a feliratkozóknak is örülnék!

11 megjegyzés:

  1. Jujjjjjjj (igaz mar nem nagyon emlekszem miert kellett volna lefekudnie az Ianna, mert annyi blogot olvasok, es igy este 10-kor mar eron sincs megkeresni) de milyen cukik lennenek :3 es tuti megvedi az Arianat :333
    Varom a kovit <3

    Jajj kepzeld ma angol utolso negyedorajaban elkeztunk orszag-varosozni. En a Tella mellett ultem mogottunk 2-vel meg a Tapai (Bence) es az Erik. Tanar eggyel elorebb ultette oket h akk legyunk egy csapat. Csak ahova ultek az az en es a Vilu padja, ami teli van irogatva mindenfelevel.. Elkezdik nezegetni es megszolal a Tapai: Ki az a Dájlen?
    Ugy volt leirva h Dylan O'Brien amit ugye dilennek kell mondani.
    Erre mit mond az Erik: Nem az a buzi srac a One Directionbol? (ugy pofan rogogtem volna oket :'D )
    En meg mondom h nem, o egy Szinesz :'DD

    Ja es remelem nem baj h itt farasztalak a random okorsegeimmel :D

    VálaszTörlés
  2. Kritika!
    Szia először is kinézet jó az alap majd ha egy kicsit jobban belemerülsz szerintem nyugodtan rakhatsz bele egy-két szint a fejléc nagyon tetszik különleges és egyedi :) .A történeted kiaszott jó nagyon megfogott ahogy írsz viszont dolgoz hosszabb fejezetekkel mert azért valljuk be elég rövidek.Arra figyel hogyha fogalmazol nem legyen 2 mondaton belül szó ismétlés egyébkén fogalmazásból csillagos 5 :) Helyesírás néhol egy kettő van de ez bárkinél be csúszik és a történet mellett el is törpül .Nagyon várom a folytatást és olvasni fogom mert meg fogott ha gondolod egy cserét is fel tudok ajánlani és így kiraknálak a saját blogomra, ezt majd privátban meg beszéljük ha gondolod :) Sok sikert a továbbiakban nagyon tehetséges vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, igen, a fejlécen még alakítgatok! :))

    VálaszTörlés
  4. Wow, nekem nagyon tetszik! :) Igen, egyet értek a kinézet alapján, bár engem csak az szokott zavarni ha olvashatatlan. Hála istennek ez nem és nagyon örülök neki! :) Olvasni fogom a blogod, ebben biztos vagyok! :)

    VálaszTörlés
  5. BAROMIRA JÓÓ!!!! ÍGY TOVÁBB!!!! Egy kérdés! Mikor fog elő bukkani Harry dárag? :D KÖVIIT!!!! :333333

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés